sâmbătă, 3 martie 2012

Grimsby - Braintree

O echipă care a fost joc frumos, dar nu a schimbat în ultima vreme în conformitate manager şi a adus Simon Grayson. Eu scriu despre Terrier, desigur, şi eu insist să cred că Grayson va veni în acest joc cu echipa sa, capabil de a câştiga şi a menţine un avantaj. Aproape de a câştiga împotriva Stevenage în cazul în care acestea au fost nivelate dupa ce a condus cu 2-0, 9 se bazează pe meciurile din deplasare, cu doar 5 victorii, ar putea fi elementele pe care cineva mi-ar spune să nu ia acest pariu!

Dar eu vin să spun că Rhodos este din nou pe primul XI şi va alerga gol 31 în acest sezon şi, de asemenea, voi apăra spunând că pariul Huddersfield sunt doar 6 puncte de la faţa locului al doilea, care oferă automat de promovare!

Am venit să spun, de asemenea, că este în continuare fără Bury Sodje în defensivă şi se câştiga mai puţin în ultimele 7 meciuri, ceea ce este în mod clar o formă proastă!
Asteptati-va de Terrier pentru a obţine toate punctele!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu